onsdag, maj 09, 2007

Här eller där?

Är så sugen på att skriva mer igen... men ska jag skriva här eller där? Alltså där på krumilur.com. Tror jag skulle kunna fixa en bloggfunktion där istället.

Samtidigt är jag lite rädd att jag har kommit av mig i mitt skrivande. Kanske har jag inget alls att skriva om...? Undrar om någon vill läsa längre? Är det verkligen intressant att läsa om Henkes bananterapi med mig? Eller om våndorna över vad vi kallar de olika rummen vi har i vårt hus? Eller om bekymmer över vilken ordning man ska göra saker? Eller djuplodande funderingar om varthän mina glasögon kan ha tagit vägen?

Det kanske finns ett och annat jag faktiskt skulle behöva skriva av mig om :-)

Etiketter: ,


Kommentarer:
Du har säkert massor att berätta.. å då kan ju alltid prata om bebisen i magen...där händer det väl saker ganska ofta?
 
Jag vill gärna läsa om både bebis, hus och varför inte bananterapi -förklara gärna för en oinvigt.. :-)
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]