onsdag, maj 09, 2007

Underligt

Kicki har utmanat mig för jättelänge sedan... nu ska jag klämma ur mig sex egendomliga/underliga saker om mig själv.

1. Jag kliar mig i armhålorna innan jag går och lägger mig. Min älskling retar mig för han tycker jag ser ut som en apa.

2. Kan inte låta bli att sluta på samla på frimärken. Slutade egenligen 1983 men kan fortfarande inte slänga ett kuvert utan att ha rivit av frimärket och lagt det i en låda.

3. Har ett konstigt ljud för mig efter sista gången jag nyser. Attjo attjo iiiiiiiiiii.

4. Har inte speciellt känslig mage - skulle nog kunna tänka mig att svälja en daggmask - om jag fick 500 kronor...

5. Tycker det är roligt att föda barn. Tur är väl det - när jag är inne på fjärde :-)

6. Har aldrig solat solarium.

Som en bonuspunkt måste jag lägga till att nog är det lite underligt att jag har saknat att blogga nu när jag inte har gjort det på ett tag... Superkonstigt!

Etiketter: ,


Kommentarer:
Fjärde??? Spännande!!!
Grattis, och kul med en blogg igen!
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]