tisdag, november 21, 2006

Pilutta er, Shell!

- Du måste faktiskt skicka in ett personbevis på att du har bytt efternamn.
- Men jag bytte ju efternamn i våras, och då var det ju inga problem att få ett nytt konotkort med det nya efternamnet. Ska jag skicka in papper på det nu? Bara för att ni har bytt system. Dessutom så är jag irriterad på att jag måste ansöka om autogiro igen, trots att jag redan har det hos er.
- Du kan ju läsa papprena vi skickar ut så ser du ju att...
- Ja, eller så kan jag ju byta och tanka på en annan bensinkedja!
- Jag ska skicka dig papper om hur du ansöker om autogiro.
- Mmm... Gör du det.

Och jag hann inte ens komma till att att det dessutom är asjobbigt att få ny kod till bensinkortet och att det absolut inte går att byta kod. För det var ingen idé, jag hade redan bestämt mig. Bort med Shell. Nu ska jag surfa och se om jag ska välja Preem eller Statoil istället. Kanske jag ska börja med att ringa deras kundservice och se hur trevliga de är.

Och så ska jag skriva ett mejl till Shell och tala om att jag byter för att de är astrista och att de kommer att förlora på det för jösses vad mycket vi tankar för. Så det så. Pilutta!

Etiketter:


Kommentarer:
Skrattar....

Dom är inte som Jet då, jag har bensinkort där... men kör knappt aldrig bil så jag tankar ju inte så ofta... för ett tag sedan fick jag brev av dom där dom undrade om något hade hänt... gulligt av dom =)
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]