måndag, oktober 09, 2006

Hemma hos-lista hos Myran

Jag har snott listan, jag med. Från typ alla andra...

Hemma hos mig: är det mysigt och ganska stökigt och ofta bulldoft.
Jag beskriver min stil som: Röd-rosa med mycket grejer.
Gäster brukar oftast säga: Men det känns ju inte SÅ trångt i alla fall... fast ni bor fem personer i en trea.
Jag samlar på: floror. Böcker med och om blommor alltså. Fast det var längesedan jag utökade min samling.
I mitt hem hittar du inte: Gardiner med volang. Eller andra saker med volang. Eller volanger överhuvudtaget.
Jag skulle gärna ha: Ett stort hus. Eller pengar till att köpa ett. Men plats för en diskmaskin vore också trevligt.
Gammalt eller nytt: Gammalt. Oftast lika bra som nytt - men billigare. Och snyggt.
Favoritsaken hemma är: Jag gillar vårt jättestora skrivbord.
Jag skulle gärna byta ut: Lampan i vardagsrummet. Den är en sån där jag-sätter-upp-den-här-så-länge-bara-så-att-vi-får-ljus-nu-i-början som har hängt kvar. I två och ett halvt år!

Etiketter:


Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]