lördag, september 30, 2006

Och hur går det med listan då???


rita av något varje dag
Ohh ja! Det har jag klarat bra. 24 teckningar på en månad är väl VG eller hur? Kolla på min flickr-sida.

baka eget bröd
Här måste jag ge mig själv ett MVG. Jag har bakat matbröd åtta gånger senaste månaden och vi har nästan inte köpt något bröd alls!

röra mig och gå ner ett par kilo i vikt
Ähh hmm... tralala. "Jag hörde inte frågan riktigt..." IG.

laga nyttig och ekonomisk mat
Jag är ganska nöjd ännu. G kan jag i alla fall få. Några goda rätter och ganska nyttigt och lite mer planerat än vanligt...

skriva brev
De två släktningar som jag hade i åtanken har fått varsitt brev och det var väl det jag hade tänkt. VG.

bocka av ett projekt i veckan, hm, månaden.
Hmm. Jag jobbar fortfarande febrilt med goda-vännernas-bröllopspapper (inbjudan, placeringskort, programblad) och det är väl ett okej projekt. Fast jag hade tänkt mig ett hemma-projekt. VG i alla fall (för att jag får väldigt mycket komplimanger för korten :-)

uppdatera hemsida och blogg
Bra första halvan av månaden. Sämre sista halvan. G-. Men jag uppdaterar ju nu!

göra egna julklappar i god tid före jul
Tillåt mig småle. Haha. IG.

Jag är ganska nöjd med resultatet ändå. Och jag har pussat och gosat med min bebis massor. Och fikat och varit social i mängder... Jag antar att ni kommer att vänta med spänning på nästa månadsrapport.

Etiketter:


Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]