torsdag, september 07, 2006

Att skriva om.

Ibland tänker jag att vi har det för bra.

Innan vi var vi hade jag ju massor av uppslag jämt att skriva om. Om vad jag trodde att han tänkte. Och vad jag tänkte när han gjorde. Om vad vi gjorde och inte gjorde. Och om kärlek.

Sedan blev vi vi och det fanns massor att skriva om att bo ihop i början. Och om att förstå varandra. Om att förstå den andre. Om att jämka. Och om kärlek.

Så fanns det en sjö att ösa ur med uppslag om hur det var att bli föräldrar. Tillsammans. Om graviditetsgnäll och jämställdhet. Och om kärlek.

Nu har vi det för bra. Jag har bara kärlek att skriva om. Och jag kan tycka att det blir tråkigt i längden. Nej, inte ha... Men att skriva om.

Etiketter: ,


Kommentarer:
Jo, det är kul att läsa om eran kärlek. Så skönt att se att det finns människor som är kära mer än 2 - 3 månader.
 
Kärlek är väl aldrig fel att skriva om! Vänta bara tills barnen blir större då kommer det mer att skriva om. Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer stämmer verkligen. Din namne Lena
 
Det är en svart stapel mitt i alla dina inlägg, jag kan inte läsa ordentligt det du uppdaterar. :o/ Jag surfar med Safari. Vet inte om det går att lösa, men hoppas.
Kram
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]