torsdag, augusti 10, 2006

Lenas uppdaterade

Helt plötsligt tröttnade Myran på att vara anonym och ville vara Lena igen. Även på nätet. Så nu är jag väl en slags liten myrLena då.

Vi får väl se hur mycket tid det finns att uppdatera på under hösten. Det beror ju på hur den lille myrbebisen uppför sig. Och så beror det ju också på hur mycket hans mamma prioriterar bloggandet. Och hur ont den där armen gör.
[ den där armen = ond arm. Någon legitimerad person påstod häromdagen att det är en tennisarm. Jag har då aldrig sett någon tennis i närheten av den där armen och kommer hålla mig ifrån all sorts tennis, eftersom det förmodligen gör lika ont som det låter hemskt. ]

Välkommen hit i alla fall.

Etiketter:


Kommentarer:
Så kul att du har hittat tillbaka till nätet. Även om det är surt med "tennisarmbåge". Jag har hafy problem med musarm, men kallade det just tennisarmbåde för et låter bättre ;-)
I min världe är du en Myra, även om du heter Lena :-) Så då får du heta MyrLena ;-)
 
För mig har du varit Myran Lena en lång tid. Någon gång för länge sedan gick det nämligen upp ett ljus när du publicerade en bild här. Den var väldigt lik i stilen något jag sett på Krumilur eller vad nu den sidan hette då. Men jag har aldrig skvallrat för någon och vi är ju inte bekanta varken webledes eller på riktigt så jag tänkte att det gör nog inget ;-)
 
Men oj! Hon har klivit ur garderoben! :D
Själv trivs jag bra namnlös. Jag gödslar ju med bilder istället...
 
Hehehe - varken Polly eller Myran har ju varit speciellt anonyma, åtminstone för mig :)

Kul att få ett "riktigt" namn på Moroten i alla fall :)
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]